wenchepenke

knöven..

2011-03-23 @ 19:22:50

Usch, idag har jag inte känt mig så pigg.. Vaknade med halsont och tungt huvud. Men världen stannar inte upp bara för det. Helst av allt skulle jag väl vilja ligga kvar i sängen och bara ta det lugnt, men alla som har eller har haft småbarn vet att det inte går!
Lillfrökna ville inte alls sova mera, hur mycket jag än försökte så det var bara att kliva upp!
Tur det finns Ipren säger jag!
Trött är man ju ändå, men det kan man stå ut med..

Lars har inte heller känt sig så pigg, ont i halsen och trött så det är väl något skit vi har i kroppen. Molly är förövrigt inte så pigg hon heller. Snoren rinner och hon hostar rätt mycket. Varit lite kinkig och ledsen och man vet inte riktigt vad man ska göra för att det ska bli bra... Tur att hon sover mycket så kanske hon sover bort det värsta! Är hon inte bättre i morgon, är det nog dags att uppsöka läkare kanske..

Haft lite besök här på förmiddagen, syrran dök upp innan hon skulle med bussen till Bollnäs ( håller på att ta körkort) och sen kom Josse förbi innan hon skulle till jobbet! Alltid trevligt med besök :) Annars brukar jag försöka komma mig ut en sväng på förmiddagen, men eftersom det blåser som det gör och Molly är så förkyld så hoppade vi över det i dag.

I morgon bär det av till Bollnäs för lite fika med en kompis och storhandling tills pojkarna kommer på fredag! Går åt en hel del mat då :) Dom tycker om mat och är inte kräsen, är så otrolig glad för det! Dom äter allt!
Så nu har jag gjort matmeny för en hel vecka framåt, så det är bara att handla in så det finns hemma! Hur enkelt och lämpligt som helst; man behöver aldrig fundera på vad man ska äta varje dag, och man spar en hel del pengar! Som den storfamiljen vi är, är ju det rätt viktigt!


Nä nu blir det lite slappa framför tv innan jag ska lägga mig! Hoppas jag kommer mig upp i sängen i kväll och inte sover på soffan hela natten...

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback