wenchepenke

Hitta på idag då tro?

2011-03-08 @ 08:32:37

Undrar om Lars hann jobbet idag?? sista gången jag sa åt honom var klockan 06.35 och han börjar 7.. Sen skulle han ju ha mackor och så med sig oxå. Nog var det lite bråttom för honom, för osten sto kvar på köksbänken och kniven stod i smöret i kylskåpet utan lock och bilen var borta!! :) Har ju inte så långt till jobbet, så har han tatt bilen, då måste det vara bråttom!

Molly och jag klev upp 07.15. Kände mig pigg och utvilad. Som vanligt knäppte vi på en film igår kväll och som VANLIGT somna vi båda 2 i soffan. VARFÖR knäppa på en film när vi vet hur det blir?? Antagligen är det väl så att vi känner oss pigga när vi börjar titta, sen somnar man.. Tittade på windtalker, så i natt har jag bara drömt om krig och elände! Konstigt det där att man börjar drömma om filmer man har tittat på..

Funderar på en långpromenad med Molly idag. Kanske går gamla landsvägen mot Ämnebo?? Fint att gå där! Ända är att det blåser så idag, så jag undrar hur skönt det är egentligen?? Jaja, bara att gå ut och kolla läget.
Önskar mig varmare väder och vår nu! Varit lång, denna vintern här..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Olsson

Meeen...hör av dig nästa gång du ska gå efter gammla landsvägen så kan jag göra dig sällskap om du vill. Alltid kul att gå då man har sällskap

2011-03-08 @ 21:05:53
URL: http://jennajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback