wenchepenke

Helg!

2011-03-11 @ 08:21:22

Då var nog en vecka gått! Världens snölass kom ner från himlen i går så nu är det riktig vinter- IGEN! :((
Gillas inte av mig varje fall.. Vill bara ha sommar, sol och lätta kläder nu!!! Denna vintern har varit såååååå lång tycker jag. Är jättefint väder idag, så har man lite tur så kanske det blir en hel del plussgrader ute så all snöen blir borta! I alla fall den snön som kom igår.. Hoppas hoppas!

I går var jag och tittade på lite handboll! Edsbyns damlag sista hemmamatch. Dom vann, men det var väl inte världens mest spännande match måste jag säga. En bra grej var att det var lite nya ansikten med, så då kan det ju finnas hopp om att damlaget finns kvar några år till :) Köpte 2 lotter oxå och gissa vad?? JAG VANN!!!! :D Storpotten på hela 360 kr :) Aldrig fel med lite pengar..

Ikväll blir det jobbings för min del och Lars ska vara hemmapappa med alla 4 barn. Det brukar gå fint så vi satsar på att det även gör det denna gången. Är inte så många timmar jag ska jobba heller... 5,75, men det är lite iaf :) Skönt för mig att komma hemifrån ibland oxå. Lite ovant blir det ju, har inte jobbat sen Juli i fjol...

Nu blir det frukost för mig och lillstumpan, sen får vi väl komma oss ut och skotta fram parkeringen och gå till Ica och handla lite. Tar Willys i morgon... Eventuelt kanske åka och titta på Arbrå- Edsbyn..


På promenad i tisdags...

Hörs mera!

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback