wenchepenke

Gooood morningzzz..

2011-03-14 @ 08:15:00

Måndag och "striskjorta og havrelefser" igen då! Norskt utryck som betyder att det är tillbaka till vardagen igen :)

Fått iväg 2 pojkar till skolan ganska smärtfritt, skickat iväg sambon på jobbet, fôrat alla barn och hinkat i mig en nutrilette själv. Nu är det bara lite påklädning av kropp och ansikte på mig själv, så är vi klar för den här dagen :)

Dock händer det väl inte sådär jättemycket idag... Blir väl same old, same old!
Tvätt, disk och ihop-plock och där emellan lite mat!

Får lite besök av en klasskompis från komvux och hennes barn idag på förmiddagen, så det blir trevligt! Får se om man klarar hålla lillstumpan vaken ett tag.. Hon ser litt trött ut där hon sitter :)

Får bli ett lite inlägg senare idag om jag hinner.. Just nu måste jag sätta lite fart här!

Ha en strålande dag =)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback