wenchepenke

Freeeeeedag!!!

2011-03-25 @ 07:41:48

Äntligen fredag och pojkarna kommer hem :D Längtat efter dom..
Tänkte dom skulle få plocka fram cyklarna nu, för nu är det bart på vägarna. Vet en som kommer att bli lycklig iaf, kommer nog inte att se honom om dagen annat än när han är hungrig! Benjamin ÄLSKAR att cykla :D

Lillsnupp har förövrigt lärt sig att sitta nu i veckan- äntligen! :) Fast litar inte helt på att hon inte ska tippa än, så vi lägger massor med kuddar bakom henne utifall...



En helt ny värld har öppnat sig för henne nu och hon sitter och flinar mest hela tiden!

 

Var ute på lite shopping i Bollnäs igår! Egentligen skullle jag träffa en kompis, men hon blev sjuk så då blev det lite annat. Syrran hade körlektion och åkte med mig dit, så medans jag väntade på henne, hann jag med lite affärer.
Vill ha en ny vårjacka, men jag tycker allt är så dyrt??! Är det bara jag som tycker att ALLT har blivit mycket dyrare bara sista året?? 
Troligtvis bara för att man har så dåligt med pengar man tycker det, man blir ju inte rik på mammapengar direkt.... Men kläder måste man ju ha, men vad gör man när allt man tycker är så fint koster en jävla massa pengar???
Använder gamla jackan som man har haft i årvis, antagligen, och som nu är en smule trång efter senaste förlossningen...

Men ett par vårsko blev det:




Sen var jag på loppis och fyndade en "säck" att bära Molly i. Tänkte den kan vara bra att ha i stugan och så till exempel :) Den är värken ny eller fin, men fullt användbar! Vi provade den hemma i går!



Vi var ute och gick i blåsten igår på eftermiddagen, Molly och jag! Vi gick till ett ställe som har utförsäljning av kläder nu några dagar, men hittade inget för min smak såklart! Men kul och titta iaf.

Jag hittade min vårmössa här om dagen som har varit borta i typ 2 år :D Min favvo mössa! Jag tycker att den är underbart SNYGG och den passar mig! Sen är den perfekt nu på våren då man fortfarande vill ha något på huvudet.





Mor och dotter ute på promenix i blåsten!

Nu blir det lite frukost här för mig, så får vi se vad denna dagen har att erbjuda!

So long!

//Wenche



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback