wenchepenke

Edsbybor och vind..

2011-03-24 @ 07:33:19

Undrar varför alla i Edsbyn, dom jag pratar med iaf, hatar vind??

Lite vanlig vind som det har varit nu, är väl bara härligt tycker jag! Självklart skulle väl inte jag heller tycka om riktig storm och när saker blir förstörd av vinden..

Här om dagen då det blåste som värst, fick jag sånt sug efter att ställa mig på en brygga och släppa ut håret! För mig så känns det som "hemma" när det blåser och jag tänker tillbaka till då jag var liten och bodde på Tåtöy.
Ibland när det blåser där, sprutar det havsvatten upp på fönsterna.
Jag brukade ibland ställa mig på bryggan, dra snodden ur håret och sträcka ut armarna. Känslan man får när vinder river i håret och vatten eller regn piskar en i ansiktet, är helt OBESKRIVLIG för mig!!

Då känner jag att jag lever!!  :)

//Wenche




Tänker på er Jenny <3 Jag finns här för dig..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback