wenchepenke

Besök från Norge och dopsdag!

2011-03-06 @ 17:10:45

Nu har mamma varit här, och åkt igen. Tiden går så himla fort varje gång hon är här... :( Nu vet man att man troligen inte kommer att ses flera gånger före det blir sommar igen. Tråkigt! Men så är det när det är så långt att åka.. Man försöker utnyttja dagarna hon är här så gott det går.

Vad har vi gjort medans hon har varit här då?? Det är ju fullt ös med barnen så när dom är i säng, finns det inte mycket kvar av dagen eller energin... Men pratat en hel del har vi gjort iaf :) Tror det har varit väldigt skönt för henne att komma bort ifrån all sjukdom hemma och bara koppla av. Inte diska, tvätta, sköta om mannen eller jobba, bara vara med familjen och NJUTA!!

Anyway, lördag var det dop för Molly <3
Det gick hur bra som helst, och jag är så nöjd med allt ihopa :) Cermonin gick helt smärtfritt, inget gråt eller strul eller nåt. Ja, förutom jag då.. Blev lite blött i ögat ;) Blir så rörd när det är dop och bröllop och så.. Vet inte varför, men det väcker så många känslor i mig. Tittade på Lars och alla mina fina barn och känner sån stor kärlek som man inte tror finns. Vilken känsla!
Många fina presenter fick hon. Smycken, smyckskrin, böcker, ramar, ljusbehållare och även ett presentkort hos Mariasofsweden så vi kan knäppa kort.

Smörgåstårterna var jättegoda - som alltid! TACK Malin för all hjälp! Svärmor hade bakat - Tack! Vad skönt det är att ha en sån hjälpsam familj!

Dagen idag har mest gått till att titta på sport! Såååå skönt med såna slappa-dagar efter en hel vecka med mycket stress.. Nu ska jag se om jag kommer iväg till gymmet och träna lite. Vore skönt, men samtidigt känner jag mig lite halvkass i magen så jag vet inte riktigt hur jag gör! Kommer ju en dag i morgon oxå som jag kan träna :)

Vi hörs mera!

Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback