wenchepenke

Å då...

2011-03-01 @ 09:05:03

Tänker varje gång jag sitter här och bloggar, att nu SKA jag bli duktigare på att uppdatera bloggen! Tyvärr verkar det aldrig bli så... :( Dålig på detta måste jag säga!

Börjar nu bli liiiiiite stressad inför dopet på lördag! Fattar inte varför heller egentligen... Vi ska ju göra det så enkelt som möjligt! Bara helt vanligt, ingen som ska läsa dikter eller sjunga något.. Men stressad är jag ändå!
Kanske har lite med att göra att jag gärna vill att allt ska vara perfekt! Vem bryr sig om det då??? Är nog bara jag :)
Familjen är nog bara glad för att få äta smörgåstårta och fika :) haha
Nädå, tycker bara att jag är löjlig som blir stressad över såna saker..
Tänkte fixa det mesta på fredag, så är det bara att åka dit på lördag. Kaffe och sånt får man fixa sen.. Har ju många som hjälper mig! Lars syster är ju underbar, hon! Det är en tjej det, som verkligen ställer upp för alla!! Hon är så himla hjälpsam och duktig :) Tur att hon finns!

I morgon kommer prästen hit och pratar lite inför dopet. Sen kommer nog mamma och ska sova här framtill på söndag då hon rester hemåt igen :( Skönt för henne och komma bort från alla bekymmer hemma lite tror jag... Hon har stickat Mollys dopsklänning, och den är bara sååååå fin! Lite synd att inte det blev gjort till pojkarna... Fast dom hade ju en dopsklänning som har gått i familjen på deras pappas sida!

Ska knäppa kort på dopsklänningen så ni får se sen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback