wenchepenke

Söndag!

2011-02-20 @ 13:54:21

Har äntligen fått tömt förrådet nu! Gruvat mig typ i 2 dagar innan... Men då vi väl kom igång, gick det ganska fort. Var faktiskt inte så mycket av värde som har gått sönder! Mest gamla skolböcker och papper, men det gör inte så mycket.. Är ju iaf inget man kommer att använda mera. Skolböckerna kommer man ju aldrig kunna sälja heller då det kommer ju nya och bättre versioner  hela tiden.
Skönt att ha fått städa iaf. Kanske var en mening med det hela, nu är vi ju av med en massa skit som bara står och samlar damm :)

Igår var vi och titta på handboll! Edsbyn mot Hällbo. Riktig derbymatch vart det. Det var tempo och krig från början till slut. Tyvärr drog Hällbo det längsta strået denna gång så det blev förlust 30-27. Men BRA kämpat, tjejer! Är såååå fruktansvärt sugen på att börja spela igen! Men jag vet ju att jag inte har tid med det, och då mår jag bara dåligt över att jag inte kan vara med så mycket som jag vill... Jobbigt läge.

Har kört gympass både lördagen och idag. Igår körde jag lite arm och ben och idag piskade jag magmusklerna riktigt. Plus att jag sprang intervall 20 min. Blir så irriterad när jag springer för den förbannade höger höften gör inte som jag vill! Det gör ont och värker och jag får inte benet riktigt fram... Undrar vad fan det är för fel??! Nå ja, kämpade på så gott jag kunna iaf. sprang snabbt 30 sek, gick 30, sprang 30 osv... Riktigt skönt att få svettas lite.

Nu på eftermiddagen blir det kalas på Lillbo. Elin har fyllt 16 år och Amanda 11 år. Hört ryktas om att det vankar smörgåstårta, så jag ska passa på att vara riiiiiiiktigt hungrig innan vi åker dit! :)

Nu måste jag plocka ur lillstumpan som har tröttnat på att sitta i hoppgungan...

Hej hopp :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback