wenchepenke

Slappa-dag med Josse

2011-02-09 @ 08:57:47

Igår gjorde jag inte mycket måste jag säga... Var till gymmet kring 10 och körde en ½ timmes intervall på löpbandet, lite mage och rygg sen solade jag i 12 minuter. Så det var väl ganska ok träning. Ville ju egentligen springa mera, men jag fick såna skavsår (som jag jämt gör), så jag klev av...
Denna gången var det nog för att jag hade för tjocka strumpor i skorna, som är förstärkt på hälen, så det blev väl att jag fick ont av kanten där..

Åkte till Bollnäs med Josse på eftermiddagen, bara för att göra något! Titta lite i affärer och köpte en ny badshorts till Eirik, hoppas han blir nöjd nu då! Mysigt att bara titta lite. Synd bara att man hittar hur mycket som helst som man vill ha när man absolut inte har råd!
Blev en fika på Krokanen oxå. Latte Macchiato med mintchoklad smak, förbannat gott!! Sen synda jag med en krämbulle oxå. Vad less jag blir på mig själv att jag inte kan hålla mig borta från sånt :S Fika är ju sååååå gott!

Hämta bullar hos exets farmor oxå, men dom var jag snabb med att lägga i frysen så jag inte skulle bli sugen att äta :) börjar man äta dom där bullarna, kan man inte stoppa heller. Var faktiskt så snäll så att jag körde bort till Lars <3 med en påse på jobbet :)

Dagen idag går väl åt till att börja ta tag i förrådet. Måste nog slänga hur mycket som helst tyvärr.. Jag har verkligen ingen, ingen, ingen lust!!! Mår dåligt bara jag ser rummet, men vi måste ju. Så är det bara...

Först försöka få liv i hjärtat.. Kan ta några timmar det ibland.. :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback