wenchepenke

Onsdag och äntligen frisk igen!

2011-02-16 @ 12:13:19

Jodå, åkte på en släng av magsjuka jag oxå... Vakna natt till måndag att jag hade så ont i magen så jag kallsvettade. Bara att kuta då! Satt på toa med en hink framför mig. Världens roligaste situation att hamna i måste jag säga.. Fy f..n vad jobbigt! det värsta av allt var att jag mådde inte illa, utan kräktes för att det gjorde så ont i magen. Brukar det vara så? För sen kräktes jag inge mera, utan fick springa på toa typ hela måndagen. Jäklar va klen man blir av det dära :S
Ont i hela kroppen, ont i huvudet, snurrig bara man står upp ju! Tillslut leta jag fram lite Resorb och då kändes det bättre nästan direkt. Var väl säkert att jag var lite uttorkad som jag kände mig klen.
Tisdagen gick hyfsat bra, men fortfarande lite seg..

Nu idag tänkte jag försöka mig på ett träningspass! Tur att man tränar för sig själv och kan hålla sitt eget tempo, annars skulle det säkert varit jättejobbigt! Känner mig taggad nu faktiskt. Var nästan en vecka sen jag tränade pga all magsjuka vi har haft... Så nu ska det verkligen bli skönt att få svettas lite och få träningsvärk i musklerna igen :) Känner mig så onyttig och ofräsch på något vis när jag inte får träna...

I morgon är det torsdag igen då. Dags för hemliga utflykten med pojkarna! Denna gången tänkte jag faktiskt ta dom med till pulkabacken på s:t olofs. Dom fick ju nya snowracers av Lars sina föräldrar och dom har nästan inte använt dom, så nu får det vara dags :) Ta med lite varm choklad och fika så blir dom nog nöjda!

Idag ska Eirik och jag göra läxor... Brukar inte vara någon höjdare det måste jag säga. Han spenderar mera tid på att sitta och skrika och grina över att det kommer att ta så lång tid än att bara göra dom, så jag håller på att få något fel! Innan det är färdigt så är vi osams. Hoppas iaf att det går bättre denna gången. Pappa hans hade ett snack med honom över det dära så hoppas att det har hjälpt!

Nä, tvätta lite till då tro??

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback