wenchepenke

Lite magsjuka igen då...

2011-02-12 @ 12:00:35

Börjar tröttna på det här nu... Men det är jag ju inte ensam om i denna byn skulle jag tro :)
Nu är det Benjamin sin tur- igen- får man väl säga. Kräktes igen igår och har haft diarrè, stackarn! Bara att vänta och se om någon av oss andra oxå blir drabbade.. Hoppas verkligen inte det!

Lillstumpan är oxå sjuk! Är inne på 3 dagen med feber nu.. I går kväll hade hon 39,5 lilla vännen. Inte kan dom säga något eller berätta om dom har ont någon stans. Man är så fruktansvärt hjälpeslös som förälder. Hon gråter när man tar upp henne, eller tar i henne. Säkert har hon värk i kroppen av feber. Ganska slapp och hängig. Synd om henne! Tror att det kanske är 3dagars febern hon har fått?? Har tittat i munnen oxå om det möjligtvis är tänder på gång, men ser inte något direkt... Hoppas iaf att det går över nu snart, annars måste vi ju åka in med henne.

I torsdags var jag med Christian till ögonläkaren i Hudiksvall. Allt såg jättebra ut och han behöver inte träna upp ögat med lapp som det var tänkt :) Så det var skönt! Nu ska vi inte dit före i slutet på året! Men FYYY vilket hemskt väder vi fick! Det var jobbigt och läskigt att köra bil. Men vi kom hem så det var ju bra :)

Helgen är fullspäckad med bandy för älsklingen, så jag får nog hålla mig hemma! Är nog ingen som vill bjuda oss på fika eller komma till oss nu skulle jag tro :) Men men, det finns ju 1000 saker att göra här oxå, så sysslolös är jag inte! Barnen tycker jag ju synd om förstås.. Dom är ju pigga, men får inte leka med andra barn... Inte kan vi åka någon stans och vara hemma är ju urtråkigt för dom. Då är det tur att man har ett WII att knäppa på :)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback