wenchepenke

Bakdag.

2011-02-22 @ 18:16:51

I dag har Rosis varit hit och visat mig hur hon gör sina underbara mandelmassabullar :)
Vi gjorde ett helt berg med bullar och jävlar vad GOTT det blev!
Bäst att frysa in innan jag äter ihjäl mig, ska ju inte fika så mycket jag. Min älskade sambo tycker oxå om bullar, så bäst jag fryser in så inte han äter ihjäl sig oxå :)

Kört ett pass på gymmet idag oxå! Är så härligt att känna att kondisen kommer tillbaka. Man gör framsteg hela tiden, är väl det som motiverar en till att fortsätta att träna :) Hittills har jag gått ner 2 cm runt magen och rumpan, så det är bara att fortsätta :)

Annars är jag så LESS på att vara utan pengar!! När ska våran tur vända?? blir väl ruinerad av alla fel som blir på detta huset. Kan väl inte hända mera nu. Varje gång man tror att man har lite pengar över, händer det något som kostar en hel del så innan det är färdigt är man utan pengar igen :S Sååå trist! Men någon gång blir det väl våran tur att få lite pengar över hoppas jag!
Ganska skönt att veta att man förmodligen inte är ensam om att ha det såhär.. Man får väl vara glad för att man har ett ställe att bo på, kan betala räkningar och har mat på bordet!

Har lite funderingar kring jobb, men det ska jag skriva om sen!

Måste bada lillfisan här, innan hon somnar!

kram på er.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback