wenchepenke

Uppdates..

2011-04-18 @ 07:28:44

Jaha, då var den helgen över då och ny vecka på gång! Har ju haft lite jobb nu några dagar.. Jobbade torsdag, lördag och söndag! Skönt att få in lite extra pengar  :) Jag märker att jag inte är van med att jobba för nu har jag jätteont i fötterna :D Om lördagen jobbade jag 13-21.45, det är många timmar att trampa på et hårt golv. Ska försöka byta sko nästa gång jag ska jobba, för skorna har säkert en hel del med det att göra oxå.

Jag som var så less på att jobba innan jag fick Molly, har nu fått lite ny energi!! Känner att det är roligt att komma ut och träffa lite arbetskolleger och göra lite andra saker än att bara vara hemma. Jag mår bra av det! Kommande helg, ska jag jobba fredag, lördag och söndag i Alfta :D



I dag var vi uppe tidigt!!! Molly var klarvaken 5:15. Jag lyfte över henne i vår säng i hopp om att madammen kunna tänka sig att somna om, men ICKE!! 5:40 gav jag upp och gick ner med henne. Var lite trött i ögonen, men nu går det bra :) Just nu har hon lagt sig ner på golvet på en kudde och tittar på Bolibompa! Skulle tro att hon börjar bli lite trött igen...  Får se vad vi hittar på sen då! Först tittar Rosis in kring 8. Då blir det lite morgonkaffe innan hon ska på jobbet. Malin frågade igår om vi skulle ta en dag på stan idag, så vi får se om det blir det :) Äger inte mycket pengar nu 2 dagar innan barnbidraget, men en kaffe ska jag väl kunna skramla ihop till :D Kul att bara titta på saker oxå.

Blir det inte det, så fortsätter jag väl med krattningen ute skulle jag tro! Det blir så fint när man får bort alla gamla löv som ligger. I år ska jag ta tag i djungelen vi har på gården, för nu vet jag ju vad det är för växter som är där som kommer år efter år :) Annars är jag som sagt dålig på trädgårdsfronten.. Men man kan ju lära sig!


Nu ska jag hoppa i duschen så att jag ser ut som folk när Rosis kommer :D

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback