wenchepenke

Trött, trött, trött..

2011-04-06 @ 07:50:10

Min dotter och jag har lite olika synspunkt på när en morgon börjar och när det är dags att kliva upp!
Jag tycker kring 7 är lagomt och hon tycker halv 6- 6 tiden.. Gissa vem som får sin vilja genom?? Inte är det jag i varje fall.... :) Och med tanke på att jag fortfarande är kvar på "gammal tid" så är det som att kliva upp vid 5. Typ!

Kom ihåg-lista:
- MÅSTE KÖPA RULLGARDINER TILL SOVRUMMET!!!!!!

Kanske man kan lura henne till att sova liiite längre..? Klart hon tror att det är morgon när det är ljust ute.


Migränen är BORTA i varje fall :D Glad är jag för det.. Men efter att ha druckit 1 liter coca cola och typ 12 koppar med kaffe igår under dagen, kan ni ju föreställa er hur min magen var i går kväll! Så uppblåst så att det såg ut som jag skulle föda barn om 2 veckor. Kändes som att magen dansade samba runt arslet på mig för att säga det så ;) Men migränen är borta, så det var det värd!!!!!

Idag har vi inga större planer, men har lite funderingar på om jag ska ge mig på köksfönstret?? Hatar verkligen att putsa fönster, men nu är det nästan så att det inte går att se verken ut eller in så känns som att jag är så illa tvungen nu. Det som är det jobbiga med detta hus, är att det nästan BARA är gamla fönster som är skitsvåra att putsa.. Vi har ett giga fönster i vardagsrummet som såklart inte går att öppna... Går ju bra från insidan, men utsidan är det ju högre upp så det är en hel vetenskap att få till. Högtryckstvättas kanske??? Får ta insidan först och klura vidare på utsidan...

Ha en bra dag!

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback