wenchepenke

Strålande dag!

2011-04-27 @ 08:31:49

Ser ut som att vi ska få en strålande dag idag oxå :) Gillar detta!!! Hoppas det blir lika fina dagar när det blir sommar.. Har ju inte varit så fina somrar dom senaste åren tycker jag. Mycket regn och moln! Vill ju ha sol och varma dagar när det är sommar. Regna kan det göra på natten :)
Så jag håller tummarna för att det blir en fin sommar i år :) (även fast jag ska jobba hela tiden).

I går var jag upp till syster en sväng! Molly sov nästan hela tiden medans vi var där.. Inte konstigt med tanke på hur hon höll igång natten innan.. Tror hon sov från 10:30 till 14:45 ungefär :) Det blev inte så som det brukar här igår. Eirik skulle sova hos Elise, Benjamin hos farmor och farfar och sen ringde Christian och ville sova hos sin kompis Nora. Plötsligt blev det bara lilla familjen kvar: Lars, Molly och jag!

Lars höll på med fönstret i källaren som Benjamin och några kompisar hade sönder! Busungar. Boys will be boys, som Lars brukar säga... Var så lustigt, för han berätta att han och en kompis hade gjort samma sak hemma hos sin moster och sen går det bara några dagar så händer det här hemma oxå! Dock var det Benjamin denna gången, men dom fyller ju år på samma dag så det kanske har något med det att göra :) hihi
Nä. men tråkigt när det blir så! Men jag tycker ändå att det var tur att det hände här hemma och inte hos någon kompis!!

I dag ska jag byta lite ungar! Tror Eirik ville sova hos farmor och farfar idag, men är väl inte riktigt klart än.. Väntar på att Christian ska komma hem nu :) Sen ska Benjamin med hem! Ska även vänta på syrran som kommer med bussen från Bollnäs innan jag åker mot Voxna. Sen måste jag bära Molly till SP för att hämta bilen. Lars råkade åka iväg med både bil och vagn i morse... Med lite tur så hjälper väl syrran mig att bära :)

Så så ser det ut här idag! tänkte hinna med att kratta färdigt och dona lite ute idag oxå, men vi får se om det finns tid :)

Ha en bra dag!

//Wenche

tvi tvi syster!! Detta fixar du <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback