wenchepenke

Nu ska vi se...

2011-04-07 @ 12:21:40

Har haft lite problem med att lägga upp mina nya blogginlägg upp på facebook... Av en eller annan anleding har den "fastnat" på et inlägg från 2 veckor bak i tid.. Fick förslag om att logga in mig på Bloglovin och koppla upp den till fejjan där, så nu får vi se om det funker! Troligtvis har det nog blivit så pga att jag har en säker anslutning på min facebook ( https istället för http ). Kan vara det!

Annars i livet då? Är så otroligt LESS på att plocka mina ögonbryn!!!!!!! Måste finnas någon smidigare lösning så man slipper hålla på varannan dag??? Är det någon som har något förslag?? Har funderat lite på att vaxa dom, men är det smart/bra att göra det hemma och är det svårt?? Har liksom inte råd med att gå till någon proffs en gång i veckan för att få hjälp...
ALLT hår på min kropp växer så jäkla snabbt!! Måste få i mig något växtmedel på något vis tror jag :) Gör ju inget annat än att plocka ögonbryn, raka ben- armhåla- bikinilinje och färga håret!! Får utväxt direkt!
Håret på huvudet får gärna växa lite till, för jag vill ha lite längre. Men resten kan ju sluta växa tycker jag :)


I morgon bär det av för lite jobb igen :D :D Bara några timmar, men skönt att komma iväg lite och dessutom så tjänar jag mera på dom 3,5 timmarna än vad jag gör en hel dag med föräldrapenning, så det kvittar om jag tar bort en dag liksom. Lars har fått lite komptimmar och så nu, så då kan han sluta jobbet lite tidigare i morgon. Tror inte han gråter för det ;)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback