wenchepenke

Måndag - igen!

2011-04-04 @ 12:07:57

Shit, vad fort det går alltså!! Inne på april månad redan :) Härligt oxå, för nu kommer våren! Som jag längtat!!!! Kan väl inte påstå att det var så roligt väder i går, men kära värld vad det hjälpte på snön! Mera regn nu några dagar och liiiite varmare, så är denna snön borta på noll tid!

Gjort i helgen då? som vanligt är jag fullständigt DÖ när pojkarna har åkt till pappa och lugnet sänker sig över Fallrisgatan.. Är inte riktigt människa före helgen är slut och då börjar jag längta efter världens bästa pojkar igen
:(

Fredag eftermiddag var vi och hälsade på Pär och Charlotte. Dom ska ha barn om typ 2,5 vecka och där kan vi snacka om mage! Måste vara en 4 kg bebis - minst!! :) Så otroligt kul å träffa dom igen. Var ett tag sen nu... Ska hälsa på dom igen när den lilla har tittat ut och snusa lite, nu som min bebis har blivit stor :) Tänk vad stor Molly ska vara då, när man får se en liten bebis igen... Ack, vad tiden går fort!

Lördag var det dags för lite kvällsjobb för mig i Alfta. Var ett helt år sedan jag var på Lyckebo nu, så det var lite nytt där. Var inte så många timmarna, men var ju helg så då ger det ju lite pengar ändå.. Sen hem och duscha och mysa ner sig i soffan med min älskling! Härligt :)
Såg Cornelis-filmen. Bra film, men för ett struligt liv han levde stackars man.. Inte undra på att han dog, bara 50 år gammal. Alkohol och piller, usch för att sånt ska ta över ens liv! Tur att man inte har såna begär, och TUR att det inte är lika lätt att få recept på olika mediciner nu som det var förr.. Nä tacka sig till mitt liv.
Jag är inte rik på pengar, prylar och fina kläder. Men när det kommer till kärlek så är det nog ingen som är rikare än jag :D känns så iaf.

Har kommit fram till att jag lider av dålig karma. Jag tror att jag var en rik SUBBA i mitt förra liv, därför får jag igen det i detta liv. Jag har varit fattig (på pengar)  hela mitt liv. Mamma och pappa kunna aldrig köpa fina nya saker åt oss, för vi hade aldrig pengar till det, sen när man flyttade själv hade man heller inte bra, och nu efter vattenskadan är det riktigt dåligt. Pengar är inte allt, men det underlättar JÄVLIGT mycket! Som tur är så har jag aldrig brytt mig i pengar, eller dyra fina saker... Det viktigaste för mig är att ha et ställe och bo, kunna sätta mat på bordet varje dag och kunna betala räkningar. Och självklart massa kärlek!!! Sen får det vara!

Nog om det! I går, söndag var det kalas på Lillbo för Stefan som fyllde år. Så då var vi dit och hälsade på och fikade. Fick se kort som Elin hade knäppt på dopet till Molly. jättefina :)
Sen på kvällen var det film-mys med kärleken. Älskar våra myskvällar!!! Ligga på hans arm, titta på en bra film och äta popcorn, det är livet det :) Tycker att det är helt underbart att jag fortfarande känner mig nykär efter 2 år tillsammans!

ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA <3

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback