wenchepenke

Livet!

2011-04-26 @ 10:34:58

Idag är det tisdag, men jag har faktiskt ingen annan fundering än varför käraste Molly tycker att man ska leka mellan 24 och 02:30?? Är inte så leksugen då jag måste jag säga.... Sen tänker man på att om 4 timmar på sin höjd, ska man upp och göra frukost till alla barn... :S Vet inte vad det var i natt, hon var bara pigg tror jag!
Än så länge går det ganska bra för mig, men jag vet att utöver eftermiddagen kommer jag att bli jättetrött :) brukar vara så... Men nu ska vi åka till Voxna och hälsa på syster och barnen :)

Så vad har vi gjort i Påsken?? Jag har jobbat fredag, lördag, söndag kväll. Ganska jobbigt ställe jag har varit på, så det var lite tungt i huvudet på söndagen.. Söndag förmiddag åkte vi till Getryggen! Dags att börja förbereda veden för nästa vinter :) Sov över där tills måndag. Såååå skönt där uppe!! Aldeles lugnt och skönt och man sover länge.. Nu har äntligen isen släppt där oxå, och då är det lite extra härligt där tycker jag! Älskar att sitta på bryggan där på kvällen och höra vattenskvulpet :) Det är förresten skönt under hela dagen oxå.
Pojkarna stack fötterna i vattnet, men det var inte så varmt :D Men dom skulle bums göra det, så då fick dom!

Först tänkte jag: Men usch, ska dom stoppa ner fötterna nu så kanske dom blir sjuk sen??
Men sen kom jag till och tänka på när jag var i deras ålder, kanske lite äldre.. Vi hade ju en grej för oss, vi SKULLE ha badat inna 1 maj!!! Och då var det inte bara tårna, utan hela kroppen! Vi blev ju inte sjuk, så varför ska dom bli det?? Nä, så tårna fick dom bada :)



Molly med pappa :)


Lite vatten i sjön än! Stenkistan brukar ligga helt under vattnet på sommaren.


Uuuuu, vad kallt det var i vattnet :)

Åååå härliga sommar!! Jag väntar på dig :)

 

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback