wenchepenke

jodå så att...

2011-04-13 @ 20:30:35

Vaknade i natt med migrän - igen!! Fy fan vad jag hatar det.. Man är ju inte människa. Jobbigt att vara mamma dom dagarna man bara vill lägga sig under täcket och sova några dagar..

Hade sån tur idag så Molly sov mellan 9.15-13.00, så då kunna jag lägga mig ner på soffan och stänga ögonen. Benjamin var nöjd med att få titta på film :) Skönt när dom börjar bli så stor så att man slipper sysselsätta dom hela tiden. Efter några koppar kaffe och lite halvkass sömn och en ipren så gick att det att kliva upp iaf :) världen stannar ju inte upp bara för att man är sjuk!

På eftermiddagen blev det badhuset med alla barn! Känner att jag inte tycker om så mycket ljud just nu ;) Jävlar vad det låter illa där och med migrän som ligger och lurer så är inte det någon bra kombination! Men har man lovat sina barn att man ska på badhuset, så måste man göra det :)
Molly plaskade på hon, och var jättenöjd! Är så roligt att se att hon trivs i vatten. Inget grin eller gnäll.
Sen när vi klev upp, kissade hon på mig :d haha. Tur att hon är gullig!! ;)

Så nu är alla barn i säng, nu blir det lugn och ro några timmar innan sängen ropar på en..

Trevlig kväll på er :)

//Wenche

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback