wenchepenke

Den perfekta bloggen.

2011-04-09 @ 08:17:49

Hur ser den ut? Vad vill folk läsa??

Beror väl lite på vad man har för interessen och hur gammal man är kanske?? Jag skriver mest för min egen del faktiskt. Ganska skönt att skriva av sig lite ibland om dagen känns grå och trist och man kanske inte mår tipptopp.. Eller om det har hänt något särskilt kanske? Dom flesta jag känner gör väl lika som jag tror jag; skriver om vardagen typ!
Det händer ju ganska mycket här hemma under en dag som kanske inte är interessant för alla, men som kanske vissa tycker om att läsa och känner igen sig i..

 
Sen kan väl jag tycka att min blogg är lite tråkig..? Dålig på att lägga upp kort, men samtidigt: jag går inte runt och knäpper för att knäppa. Då skulle det blitt otroligt många lika kort för mina dagar är ganska lika varann, rutinmessigt!

Så jag tror faktiskt inte att det finns någon perfekt blogg?? Utan att man är olika, och tycker om att läsa olika saker?
Barnfamiljer tycker kanske om att läsa om andra barnfamiljer, modeintresserade andra modebloggar osv..

Nåja... Vardagen då: Lars har bandy hela helgen, äntligen sista helgen nu! Lite tråkigt när han bara är hemma på helgerna så blir det bandy för hela slanten. Men det är ju hans stora interesse, så klart att han ska göra det!!

Pojkarna är hemma nu :) Börjar bli hostig- igen!! Så tråkigt att man aldrig får ha helt friska barn, men det är jag då inte ensam om här i byn!! Har varit otroligt mycket sjukdomar denna vintern tycker jag.. Hoppas sommaren blir lite bättre på den fronten!
Molly är fortfarande snorig, vilket hon har varit i typ en månad nu. Man märker av att hon utvecklas mera och mera nu. Hon är ju strax 8 månader och just nu vill hon inte vara själv alls!! Vill helst vara med oss hela tiden, men det blir tungt och ska hon sitta i knä så sitter hon inte alls still. Så man har fullt upp med att hålla i henne!! Hon har väl blivit mera medveten om omgivningen och att hon blir orolig när hon inte ser oss.. Börja kryp någon gång!! Fast då brukar man önska att dom satt ett liiiiite tag till. Det är ju då det börjar; rivning, klättring och allt det jobbiga som är en del av utvecklingen :)



Benjamin längtar tills det blir sommar. Han vill snorkla! Fick göra det i badkaret  istället medans vi väntar på sommaren... :)

//Wenche


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Den perfekta bloggen finns inte...de är ju upp till var och en vad man vill skriva om osv. Så är det iallafall för mej, de är som en öppen dagbok istortsett...:-) Så skriv på du, så får väl dom läsa som vill...hihi! ;-)

2011-04-09 @ 09:32:19
URL: http://erikaj81.blogspot.com

Postat av: wenche

Nä precis! Jag tänker så jag oxå. Jag skriver det jag vill, så får folk läsa om dom känner för det.. :)

2011-04-09 @ 13:48:08
URL: http://wenchepenke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback