wenchepenke

Tiden flyr!!

2010-10-06 @ 21:26:34

Oj vad länge sen jag bloggade! Haft lite annat att hålla på med :)

Lillstumpan har hunnit bli 6 veckor. Hon väger 4555 och 58.2 lång! längden har hon nog fått efter pappa sin!
Fortfarande en nöjd liten tös, sover och äter! Fattar inte att det redan har gått 6 veckor sen jag fick upp henne på magen för första gång!

Var till efterkontroll i dag. Hade tänkt ta cellprov, men det får man inte göra före efter 3 månader! Känner att jag vill ha det gjort.. Man funderar ju mycket sen syster fick cancer i somras. Vill bara veta att allt är ok!

Haft en Bollnäs-dag i dag med svärmor! Hon bjöd på fika och handlade grejor till Molly! Hon är så snäll och vi hade jättetrevligt :)

Helgen blir fylld med jobb för Lars. Han var sjuk i veckan så han ville jobba in lite så han inte förlorar så mycket penger.. Tråkigt, men ibland är det ju bara så! Pojkarna kommer på fredag. Dom har varit sjuk hela veckan så jag hoppas nu att dom får vara frisk!
Annars händer det väl inte mycket i helgen för våran del... Blir väl samma gamla skulle jag tro :) tvätt och städ!

Nu mera Grey´s på tv!! Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback