wenchepenke

Scrapbooking..?

2010-10-14 @ 10:32:44

Har blivit medlem i Creative Club nu. Tänkte jag skulle försöka mig på lite scrapbooking! Man kan ju göra så många fina kort och grejer, är väl bara fantasien som sätter stop. Jag har en massa idéer uppi mitt huvud, men det brukar liksom inte bli så som jag har tänkt och då blir jag SUR ;)
Mycket därför jag aldrig sitter och pysslar.. Har inte tålamodet riktigt..

Men nu tänkte jag göra ett försök! Man behöver ju inte göra kort, man kan ju fixa till fotoalbum. Det tänker jag göra. I går satt jag på Fuji direkt och beställde lite kort. Var ju HUR enkelt som helst! Har liksom inte orkat fremkalla kort jag, för trodde att jag var tvungen lägga dom på USB-minne och gå i en fotoaffär för att fremkalla ( lever troligen i stenåldern än jag förstår jag! ). Men det var ju bara att ladda upp från filer och beställa! Hur lätt som helst. Inte dyrt heller. 0,75 öre pr kort om man bara ska ha vanliga.

Knäppte lite kort i går. prova lite med kameran på olika inställningar. Några kort:

Min lilla prinsessa <3

 

Jag!

Gillar svartvitt jag :)

Nä nu läre man väl få lite gjort här... Känns ganska meningslöst att städa här inne så länge målarn springer här varje dag, men läre väl göras iaf.

Ha en bra dag alla :)

 

Tänker på dig Jenny <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Tack gumman...gullig du <3

2010-10-18 @ 14:23:35
URL: http://jennajo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback