wenchepenke

Packar och städar.. och bloggar!

2010-10-29 @ 12:21:32

Försöker packa lite nu när det bara är Molly, Benjamin och jag hemma.. Men tycker att det är sååå tråkigt, så tar lite paus nu och bloggar lite :)

Snart kommer pappa Henrik och hämtar pojkarna och jag får mina scrapbook-grejer som jag beställde av Eirik! Han och låtsasbrorsan Hampus har solgt jultidningar! Tydligen hade dom fått ihop så mycket så att dom skulle få ett Wii och något annat :) Bra nöjd var han!
Lite spänt är jag på om jag har fantasi nog för att hålla på, kan ju prova!

Så i morgon bär det iväg till Norge :) Har en 7-8 timmars bilresa framför mig, beroende på vädret såklart! Har packat ner kamera så jag ska knäppa lite kort och blogga lite medans jag är där :)

Dock blir det med norska bokstäver, men det är inte så svårt att läsa ( säger jag som är norska :) Hihi).

Sätter väl lite fart här igen då!

SO LONG!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback