wenchepenke

Kung vinter på väg!

2010-10-22 @ 08:36:58

Hua vad kallt det börjar bli! Håller på att frysa ihjäl jag... Snart kommer nog snön oxå!
Jag har ju köpt ny vinterjacka så jag ska nog klara mig :) Har dock inte använt den än.. Men snart så :) Dags att plocka fram lite vinterkläder åt pojkarna oxå. Något finns från i fjol oxå, men mycket är nog för smått oxå.

I går hade jag stora bakdagen! Blir ju kalas här i helgen och på måndag för Benjamin och Lars som fyller år samma dag! Bakade bullar, chokladbollar och chokladkaka i stor form. I dag ska jag baka lite nuogatrutor tänkte jag. Stoppade in det i frysen direkt. Har ju några fikasugna barn och sambo här... :) Jag är oxå fikasugen, men försöker hålla igen nu! Var riktigt hårt i  början, men nu går det bra. Nu gör det inget att sitta med folk som fikar och inte fika själv. Jag dricker kaffe eller te och är nöjd med det!

Min älskling fixade ett alternativ till fikabröd:

Vindruvor, ananas och 2 sorter melon :)

Snäll min sambo :)

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback