wenchepenke

Bortskämd!

2010-10-25 @ 12:16:19

Tänk vad bortskämd vi är med våran lilla dotter!! Hon är så otroligt snäll. I går kväll la jag henne halv 8, då var hon så trött så att hon inte orkade äta klart heller.. Sen sov hon heeelt til halv 7 i morse!!! Hon är ju faktiskt bara 2 månader :)

Idag på förmiddagen här, var vi ute och gick med Jenny och Shira! Fy fan vad kallt det är ute nu.. Och detta är bara början.. Även fast det var kallt, så var det rätt skönt ändå att få lite frisk luft!
Måste bli lite bättre på att komma mig ut på promenader! Är så fruktansvärt lite sugen på att klä på mig och gå ut. Men jag vet ju att det är skönt sen! Skärpings nu :)

I dag blir det ännumera kalas då! Både Benjamin och Lars fyller år, så då blir det fullt med folk här utöver eftermiddagen! På toppen av det så är målaren här och måler taket i tvrum och matrum. Känns ju lite stressande måste jag erkänna :) möblerna står lite hur som helst, hela utrymmet är klätt i plast, köket ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, jag har inte hunnit duscha, göra tårta eller städa. Och nu kommer dom 2 äldsta hem från skolan snart! Tjohej, sen ska vi äta innan kalaset oxå... Man kan ju få magsår av mindre...

Bara att sätta fart då :)

5 dagar kvar tills jag åker till Kragerö :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback