wenchepenke

Usch

2010-11-04 @ 22:38:42

Har en jobbig dag i dag! En jag-tycker-inte-om-mig-själv-dag!
-Spegelbilden visar inte vad jag vill ha!!
Minst 10 kg för mycket fett, trivs inte alls i min egen kropp just nu och JA jag vet att jag nyss har fött barn!!
Hyproblem igen (får inte äta mina mediciner då jag ammar) Inge kul att ha et inflammerat ansiktet..
Håret ser bara HEMSKT ut. Jävla råttfärgen man blev välsignat med..
  
-Svårt att komma på något som jag är duktig på! (Ting som INTE har med hus och hem att göra..)
Går liksom bara här hemma och styrer med hus och barn. 
Känner mig lite otacksam nu för jag vet att jag har det väldigt bra egentligen!

Men ibland känner man sig bara VÄRDELÖS! Försöker att hitta någon mening med allt liksom..

Får lägga mig och hoppas på en bättre dag i morgon :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback