wenchepenke

Tåtøy

2010-11-01 @ 21:13:19

I dag har vi varit til min pappa på Tåtøy! Godt å få middagen serverad utan att lyfta ett finger sjælv :)
Soppa till førrætt, potatis och hvalkøtt til huvudrætt och chokladpudding till efterrætt!
Då jag var liten tyckte jag mycket om hvalkøtt, men tyckte væl inte att det var sådær jættegott nu! Lite konstigt, men smaken førændras kanske?? Vældigt speciell smak.. Det smaker en blanding av vanligt køtt och fisk.. Hval ær ju ett dæggdjur, så det ska inte smaka fisk, men den lever ju i havet så lite fisk smakar det! Var ju inte så att jag inte tyckte om det nu, bara att det smakade inte så som jag kommer ihåg!

Pappas kusin kom oxå så vi pratade mycket :) Sen bajsade Molly ner sig från topp till tå igen :S Verkar som att hon har bajsdag varannan dag! Och med min otur och om det stæmmer in, ska hon ha bajsdag igen på onsdag!! JA JUST DET, den dagen vi åker hem... Blir væl lika som nær vi åkte hit då skulle jag tro :S

Efter jag varit hos pappa åkte vi in till min styvfarsas mamma och hælsade på. Blir mycket så nær man ær hem, man flackar hit och dit och førsøker hælsa på alla som man inte har sætt på evigheter! I morgon blir det annat! Blir att titta lite i affærer och kanske handla lite ;) Hoppas man hittar något!


Mitt ælskade vatten!

Flytvæst måste man ha i båt! stackarn førsvann ju helt i væsten...

Sååå vackert! Mitt paradis...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback