wenchepenke

Sundsvall!

2010-11-30 @ 20:14:39

I helgen åkte vi till Sundsvall för att handla julklappar! Kunna väl inte ha vald en sämre helg att åka! Kära nån. Det blev full snöstorm så man knappt såg vägen. Lars körde och jag var riktigt rädd ett tag.. :S tycker inte om när det blåser och kräksnöar så att man inte ser vägen..
Då vi kom till Enånger var det full STOPP på E4! det var en tankbil som hade vält och vi fick inte köra före dom hade pumpat ut vad-det-nu-var den fraktade.. Så då satt vi där då, mitt på E4an och kom ingenvart! Och vad händer inte då??
Jo då börjar man fundera på vad man ska ta sig till OM man blir kissnödig?? Och sen tänker man:
Men visst är jag lite kissnödig?? Jo jag är det!
Man får övertyga sig själv till att tänka på något annat, vilket inte är så lätt :) Efter 1 och en halv timme fick vi åka vidare.. Har väl aldrig brukt 5½ timme till Sundsvall förr! Tur att man fortfarande ammar så lillstumpan fick mat iaf :) Annars hade det blivit krisläge skulle jag tro!


jisses vad det snöade! Här sitter vi fast i kön..


Molly fick komma upp och titta på alla bilar!

Sen var det ju löningshelg oxå, och det var grymt mycket folk!! Så mycket folk så kortautomaterna blev överbelastade! Men fick handlat klart nästan alla julklappar :) Så skönt! Sen fick jag äntligen min gröna ryamatta :) Blev så fint här hemma.
IKEA är grejer det! Guuuud vad jag älskar det varohuset där! Kan gå där i flera timmar och bara klämma och känna på allt! Tror att det är något vi tjejer har gemensamt iaf: IKEA!!


Amningspaus på en toalett på IKEA. Sen sköt dottern skarpt på mig vid blöjbytet, så jag hade fullt med bajsprickar på tröjan..  :S


Molly har upptäckt pappa i spegeln :)

En ny lampa över matbordet blev det oxå



Annars håller vi på för fullt i källaren fortfarande! Har börjat riva väven som satt på dörrarna, målat fönster och dörrfoder svart, så nu är det snart bara mattan kvar.. Lars och jag var på Rusta igår och handla tapeter som ska vara på dörrarna. Blir nog riktigt snyggt :)

Så här såg dörrarna ut förr:

Räknar med att det inte tar så många dagar före tapeten är upp, så då får ni se hur det blev sen :)

Nu ner och jobba lite igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback