wenchepenke

Super-duper RASTLÖS!

2010-08-03 @ 15:16:25

Vaknade i morse och kände mig rastlös!! Sådär så det riktigt kryper i kroppen på en.
Är väl bara att man nu längtar så hemskt tills barnet ska komma, så dagarna känns som år!
I dag är det 19 dagar kvar till BF, men kan ju fortfarande dröja + 14 dagar till..
Om man bara VISSTE vilken dag det skulle komma då?? Fast det hade väl kanske inte varit så roligt det heller?
Är ju lite av det mysiga oxå, att få gå och vänta och undra hur det kommer att starta denna gången... :)

Det vore ju lite enklare om man hade haft energi till att göra saker, då kanske dagarna hade gått lite snabbare. Men med så lite och dålig sömn som man har nu på natten, så kan man inte förvänta sig att man ska få någon energi heller! Bara att härda ut nu :)

Tänker mycket på hur det blir nästa vecka. Pojkarna är hos pappa och Lars börjar jobba igen... Bara jag här hemma då, vad ska jag då hitta på??? Hoppas att jag har någon kompis som kan tänka sig att dricka lite kaffe med mig då?? :) Jag gör i princip ALLT nu för att det ska sätta igång snart! Springer i trappor, städar, putsa fönster ska jag göra någon dag. Det har jag faktiskt inte provat förr! Beror nog mest på att putsa fönster är något av det tråkigaste jag vet om! Men värd et försök. Sex ska ju vara bra oxå:) Fast jag tror nog inte att man kan styra det där.... Barnet bestämmer själv när det vill ut - oftast!

För att prata om något annat så vill jag bara säga att jag har en kattunge kvar om någon känner för att ta till sig en liten söt hona??? Om ungefär 3 veckor är det dags för dom små liven att flytta :) Blir nog lite trist, men samtidigt ska det blir lite skönt oxå! Får ju andra ting att tänka på snart :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Hej gumman!

Prova klipp gräset så kanske det sätter igång ;)

Jag gjorde det när jag väntade Abbe, klippte på förmiddan och 12 timmar senare var han född =)



Sköt om dig!! kramen

2010-08-06 @ 13:23:56

Postat av: wenche

Hej!

Jag orkar nog inte det tror jag... har så foglossning att bara å dammsuga gör att jag blir liggande hela kvällen sen + att jag nästan inte kan gå :( Lika bra att låta bli då känns det som!

Men tack för tipset :)

Kram

2010-08-16 @ 19:46:53
URL: http://wenchepenke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback