wenchepenke

Hmmmm...?

2010-08-16 @ 12:37:26

Hade en konstig dröm här om natten...
Var en röst som sa åt mig att lägga alla kort som jag har sparat på datorn över på USB-minne! Kändes som jag drömde samma sak hela natten. Hela tiden var det över USB-minnet och korten.
Så då jag vaknade tänkte jag att det kanske är lika bra att jag flytter över dom. Så det satt jag och höll på med ett bra tag på lördag morgon!

Och nu kommer det knepiga: I söndags då jag skulle sätta mig vid datorn, hade det blivit något system-fel så att man inte kom in i Windows. Lära sätta datorn tillbaka i tid en bit. Och då var det massa saker på datorn som hade blivit borta!
Vilken tur att jag flytta över alla korten!! Sånt som man gärna vill ha kvar ju. Synd om alla dom skulle blivit borta..

Har man blivit synsk under graviditeten tro?? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback