wenchepenke

Hallå?? Bebisen??

2010-08-10 @ 13:51:05

Åååå varför vill inte min bebis komma ut då för?? Känns som att alla får sina bebisar men inte vi.. Ska väl få gå över bara för att jag har gjort slut på mitt tålamod...
Känns liksom ännu mera jobbigt nu. Ont överallt, blödningar och småverkar som bara avtar efter 4-5 timmar. Varför ska man ha så här när det inte är på allvar?? Man blir ju bara less...
Humöret är inte på topp nu kan jag säga. Växlar mellan att vara glad, ledsen, irriterad och arg om vart annat. Tror Lars tycker att det börjar bli jobbigt oxå.
Men men, fortfarande 12 dagar kvar till BF, så är det någon som har lite tålamod över, så får dom gärna dela med sig av det till mig :)
Funderar på att ta bilen och köra efter en guppig väg, cykla uppför slalom-backen eller göra något annat som får det att sätta igång. Förslag någon??

Nu i dessa dagar är min syster ner på koll i Örebro! Troligen ska behandlingen sätta i gång nästa vecka. Då blir det intensivt ett tag. Berättade i går att efter 15 strål-behandlingar kommer livmoder och äggstockar att vara förstörd. Tur att hon inte vill ha flera barn och att hon hann få barn innan hon fick cancer. Men att ta bort livmoder och äggstockar, är ju ett litet pris att få betala om man får vara frisk sen :) Så vi är positiva alla. Hon kommer att fixa det här!

Nä nu är jag trött igen, så jag ska lägga mig en sväng på soffan innan Rosis kommer och hälsar på!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback