wenchepenke

Vad är det som lyser på himmelen??

2009-12-01 @ 11:21:13

Men hallå alla =)

Solen skiner, det var ett tag sen! Härligt.. passa på att ut å gå lite i dag då. Promenera bort till Jenny och dricka lite te med henne=)

I helgen jobbade jag på Bonden i byn. Stod i garderoben både fredag och lördag och det var faktiskt ganska roligt! Mycket att göra eftersom det var lite saker som hände både på hotellet och bonden. Lördag var det fullt!!
När man jobbar på ett sånt ställe, är det nästan så att man vill bli nykterist för resten av livet.. Undrar om jag är så när jag är berusad? TROLIGEN!! =)

Mycket folk som kom och skulle prata. Både folk jag känner och folk jag aldrig har sett, så det var roligt!
Har fått komplimanger så det räcker för ett helt år iaf ;) haha Det är som man säger: att när du fula blir snygg, är det dags att gå hem ;) haha

Annars börjar det närma sig hemresa till Kragerö nu.. Längtar till det.. bara 12 dagar kvar=) Ska bli skönt att få komma hem lite.. Åker hem utan barn så det blir mycket slappa och kanske träffa lite kompisar.
Undrar om Hanna ska åka med?? Hon skulle kanske hälsa på en kompis som bor inte så långt från Kragerö.. Ganska lustig historia det där.. Snacka om att världen är liten?=) Hör på:

Hanna frågade mig om det var långt mellan Skien och Kragerö.. Nej sa jag det är väl ungefär 7-8 mil... Ok sa hon. Hon berätta att hon har en kompis där som hon gick i skolan med i Ljusdal då hon var liten. Men efter ett tag flyttade han och hans familj till Norge och sen dess har hon inte haft kontakt med honom helt tills hon såg han på facebook. Sen berättade hon att han het Tony.. Vänta lite, sa jag.. Jag kände en gång en kille som het Tony som hade bott i Sverige och som nu bodde i Skien.  Sen bad jag henne kolla om han hade gått på Croftholmen gymnasiet.. Och mycket riktigt!! Då är det samma kille ni!!!
Vi har känt samma kille under 2 helt olika perioder i våra liv och låååååångt innan Hanna och jag träffa varandra =)
Sjukt va?? Av 4,5 miljoner människor som bor i Norge, så var det samma kille.. Helt otroligt tycker jag!
Skulle vara roligt för dom om dom fick träffa varandra igen :)

Nä nu blir det att laga lite lunch tills Kärleken kommer hem på rasten.

Hej hopp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback