wenchepenke

Hej hopp!

2009-12-30 @ 11:02:22

Nu var det ett tag sen jag bloggade... måste skärpa till mig!
Det har varit fullt upp, men har ända inte hänt just något..

Varit hem till Kragerö en sväng och hämta pappa. Skönt att komma hem och träffa mamma och Alg gunnar en sväng.. Blir långt mellan varje gång man är hem. Christian följde med oxå =) Han var så nöjd att han fick följa med själv utan dom andra 2..

Resan ner gick jättebra! Var hemma på 8½ timme, så jag klagar inte =)

Hem var det värre! Världens snöväder kom, sen sluta spolarvätskan på min sida att fungera, det var halt och pappa skulle pinka varje kvart! Höll på att få något fel!! 12 timmar hem :S

Sen kom julen och pojkarna åkte till pappa! Lars och jag hade lite julmys med dom på morgonen innan dom åkte. Sen var jag till syrran och firade sen på kvällen. Tomt utan barnen, men så är det ju bara, bara att vänja sig!

Hänt lite andra roliga saker oxå, men det ska jag berätta om sen.... ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Micke

Undrar redan när sen är!

2010-01-01 @ 12:56:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback