wenchepenke

En sjuk Bia...

2009-12-07 @ 10:41:12

Uscha, mitt stackars lilla barn har fått halsfluss/ böld! Finns det något värre än när barnen är sjuk? Tyckte det var riktigt otäckt att han hade böld i halsen.. Har legat på nätterna och lyssnat så att han inte skulle sluta andas, för tänk om det sväller igen på natten och man inte skulle höra att han slutar andas??
Hemska tanke...

 Henrik var till läkarn med honom i fredags och fick penicillin.. Stark en sådan! 250 mg pr ml.. normalt är väl 100 tror jag.. Hela fredagen och lördagen gick åt till att sova för honom.. Bästa medicinen det, sova bort febern!

Kära nån hur ett litet barn kan snarka så!! Både Lars och jag kunna inte sova för han snarkade så högt :P Lars gav upp och gick ut i soffan och la sig.. jag var så trött så att jag somnade tillslut även fast det lät illa. Drog täcket över öret och höll armen över, så gick det bra =)

Vi har ju inte kunnat gjort så mycket i helgen då.. kollat en del sport på tv. Handbolls VM har ju börjat! Sååååååååå synd att dom inte visar Norge sina matcher, för dom skulle jag vilja se :( Men nu är det ju bara några dagar tills jag åker hem, så då får jag se några matcher iaf :) Har lite funderingar på att ta med Christian med mig till Kragerö.. Så sällan att han får göra egna saker utan Eirik och Benjamin..

Nä nu ska jag göra lite mat tills kärleken kommer hem på lunch :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback